Chętny do pomocy? Roześlij link do naszego Bloga znajomym :)!
I wcale mi Cię nie brak, wiesz?
4 cze 2016
Czemu Cię nie ma
Gdy pęka mi ziemia
Pod stopami
smuga cienia
Westchnienia
To wszystko co tu mam
Na krawędzi życia śmierci
Stoję dzisiaj sam
Dziś jest czwarty czerwca
A Ciebie ciągle brak
Odłamki serca
Oddałem do Twych rąk
A Ty je zgniotłaś, spaliłaś
Jak papierosy szybko to skończyłaś
I nie ma Cie,
Kiedyś może wrócisz znów
Ale wtedy ja będę inny już
Bo już coraz mniej, jest mi Cię brak
Przyzwyczajam sie, samotności smak
Tylko tęsknota trochę odbiera mi sił
Ale motywacja dla lepszego siebie
Żebym lepszym był
Był silniejszy sam,  teraz już bez Ciebie
Mam nadzieje że się dobrze bawisz szkoda mi tylko siebie
Że kiedyś nie pomyślałem
W Tobie jak kretyn,  się zakochałem
Oddałem Ci wszystko co się dało
Najwidoczniej dla Ciebie to za mało
Się stało, tak już musi być
Że ja dla Ciebie to jedno wielkie nic.


"Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i
Nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół 
Ale kocham Cię, kocham, wciąż Cię kocham, kurwa
I nie znam już innych słów, to jest zbyt trudne"

7 komentarzy:

  1. Następny świetny wpis *-* jesteś wspaniały w tym co robisz. Masz wielki talent i potencjał do tego :3 liczne na kolejne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze piszesz. Tak profesjonalnie (?).Zauważyłam też, że wygląd bloga jest nieco zmieniony. Wcześniej nie skomentowałam grafiki, ale jest świetna. Oby tak dalej ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim jak i Devleoper'a :)

      Usuń
    2. Ja (Developer) również dziękuję <3

      Usuń
  3. Jesteś niesamowity i twoje prace również :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prawdziwe, rozwijaj sie w tym kierunku, bo jesteś dobry��

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham się dobijać. Naprawdę.
    Twoja twórczość jest do tego idealna.

    OdpowiedzUsuń

Reklama
Cage In My Head (blogspot) © 2016
Wykonanie: RaYsky'ALC