Chętny do pomocy? Roześlij link do naszego Bloga znajomym :)!
Zemsta
6 cze 2016

Oddałem Ci wszystko, co dla mnie ważne Anabell. Oddałem Ci moje zaufanie, moją dobroć. Oddałem Ci wszystko. Bo myślałem, że oprócz bycia moją kuzynką, byłaś moją przyjaciółką. A Ty ? Ty ciągle mnie okłamywałaś. Ty zniszczyłaś mi wszystko. Moją przyjaźń z najważniejszą osobą. Nie ma jej. Dzięki Tobie nie ma już nic. Nie ma związku z moją byłą dziewczyną, bo musiałaś to też zniszczyć. Zawsze byłaś lepsza. Bo jesteś bardzo ładna, bo masz same markowe ubrania, masz dużo pieniędzy? Zawsze mi zazdrościłaś Ana. Zazdrościłaś mi prawdziwych przyjaźni. Miłości. Zazdrościłaś mi tego, że potrafię być dobrym człowiekiem. Bo Ty jesteś biedna. Masz przecież tylko pieniądze. Ale ja się zemszczę. Kiedyś zobaczysz, że potrafię. Dziś jest mi już Ciebie tylko szkoda. Szkoda mi Twojej zawiści do mnie. Myślisz, że między nami wszystko okej, heh. Ale nie długo ujrzysz coś, czego nie zapomnisz. Ujrzysz prawdziwego mnie. Pokażę Ci. Pokażę każdemu, kto kiedykolwiek spróbuję stanąć na mojej drodze.

"Się porobiło, już nie dzielimy razem ławki, choć kiedyś byliśmy jak szlugi z jednej paczki"

1 komentarz:

  1. Skąd Ty bierzesz pomysły na to? Są zarabiste :*

    OdpowiedzUsuń

Reklama
Cage In My Head (blogspot) © 2016
Wykonanie: RaYsky'ALC