Chętny do pomocy? Roześlij link do naszego Bloga znajomym :)!
Dzień dziecka.
1 cze 2016
Kochany Yagami. Specjalnie dla Ciebie piszę list na tym blogu. Chyba tylko Ty mi zostałeś z tych wszystkich osób. Byłeś, tak właściwie zawsze. Zastanawiam się, ile czasu już się znamy. Wydaję mi się, że jakoś koło roku. W końcu poznaliśmy się, blisko po Twoich urodzinach. Dzięki Tobie, data czwartego czerwca, nabrała szczególnego znaczenia. Cieszę się, że Cię poznałem. To tak jakbym poznał starszego brata. Byłeś zawsze, gdy Cię potrzebowałem. Mieliśmy tylko jedną, taką poważniejszą kłótnie. Pogodziliśmy się w sylwester, prawda ? Napisałeś mi wtedy, że pierwszy raz od wielu dni, masz szczery uśmiech na twarzy. Ja miałem łzy w oczach. Podczas gdy wszyscy odeszli, Ty jesteś. I jesteś najlepszy. Nie mogłem mieć lepszego przyjaciela wiesz ? Oczywiście, że wiesz. Dzisiaj jest dzień dziecka. To chyba data specjalnie dla nas Yagami. W końcu tak często zachowujemy się, jak dzieci, że problemy ludzi dorosłych, to nic nieznaczące błahostki. Kto normalny nie śpi całą noc, po to, aby o piątej nad ranem iść zapalić papierosa, a potem siedzieć u mnie i pić herbatę ? Albo kto normalny sika przez okno, zamiast iść najnormalniej w świecie do ubikacji ? To nie dla nas. Z okazji dnia dziecka, życzę Ci właśnie bycia dzieckiem. Abyś nigdy się nie zmienił. Żebym zawsze mógł przyjść do Ciebie, porozmawiać, po czym zwymiotować, na drugą stronę ulicy. Ty jako prawdziwy przyjaciel musiałeś nagrać mnie. Pamiętasz moment, w którym kazałeś mi to powtórzyć, bo „wyszło niewyraźnie” ? Ten rok był naprawdę długi. Wydarzyło się naprawdę wiele. Zbyt wiele, aby móc opisać to w jednej notce. Właściwie zbyt wiele, aby móc napisać o tym książkę. Jak wspominałem wcześniej masz urodziny za trzy dni. Starzejesz się, przyjacielu, ale Twoja dusza nie zestarzeje się nawet za sto lat. Wszystkiego najlepszego Yagami. Obyś jak najdłużej był na tym dziwnym świecie.
Drodzy czytelnicy.  Życzcie wszystkiego dobrego, mojemu bratu. Serdeczne "sto lat" dla niego.

A Wam z okazji dnia dziecka,  młodszym jak i juz dorosłym czytelnikom  życzę abyście zawsze byli dziećmi. Nie zapominajcie o dzieciństwie. Bo jest to najpiękniejszy i niepowtarzalny okres naszego życia.

2 komentarze:

  1. Jejku piękne *-* przekaz wszystkiego najlepszego :3 zastanowić sie może nad przyszłością z pisaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no kolejne wspaniale dzieło, inne niż pozostałe i bardzo mi się podoba. W końcu więcej pozytywizmu co jest jak najbardziej na plus. A składam koledze najlepsze życzenia:D

    OdpowiedzUsuń

Reklama
Cage In My Head (blogspot) © 2016
Wykonanie: RaYsky'ALC