Chętny do pomocy? Roześlij link do naszego Bloga znajomym :)!
#Rain.
29 maj 2016

Niech dzisiaj pada
Niech pada deszcz
Obmyje nasze dusze i ciała od krwi i łez
Nie wiem czy wiesz, że deszcz to tylko łzy kogoś z góry, chociaż podobno to oberwanie chmury
Ale niech pada, niech leje się litrami,  spada deszcz wsiąka w ziemię z mymi marzeniami
Kocham te krople za szklanym oknem zdejmuje wszystko co mam, stoję tu sam i moknę.  Nie wiem już nawet czy to deszcz czy moje łzy,  taki mokry i taki jestem zły.  Wszystko wokół,  w szarych kolorach,  krople deszczu,  ubrane w słowa
Przyszła śmierć w moje ramiona i śpiewa śpiewa mi smutne słowa
Smutne słowa jak ta ulewa ale przynajmniej ona mnie chce duszę mi odbiera.  Rozbiera ją z mojego ciała,  to tylko deszcz i deszczu pełna czara.

7 komentarzy:

  1. Komentowanie to moja słaba strona ;_;
    Piszesz bardzo dobrze. Skąd masz wenę? Mniejsza o to.
    W porównaniu do tamtego wpisu, ten jest nieco krótszy, ale jest w nim wszystko.Końcówka ostatniego zdania trochę mi nie pasuje, ale to nie ważne ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Czerpie wene z mojego aktualnegohumoru, z wwydarzeń, świata który mnie otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna piszesz ? Zaskakujesz mnie coraz bardziej *-* liczne na kolejny jakoś niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę od bardzo dlugiego, czasu, ale nigdy nie publikowalem. Pojawiła sięnowa notja, zapraszam :)

      Usuń
  4. Oby tak dalej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przestawaj pisać bo widać że sprawia Ci to przyjemność i bardzo dobrze Ci to wychodzi... masz talent Chłopaku❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Reklama
Cage In My Head (blogspot) © 2016
Wykonanie: RaYsky'ALC